Faradejev kavez, demodulacija radio i televizijskih signala

Ovih dana pretražujem kutije pa sam našao dosta starih ekspanzionih kartica za računarski sistem, pa sam odlučio da napravim nekoliko blog postova na razne teme iz oblasti. Takođe nedavno sam pročitao u PC Press magazinu da je izašao na tržište novi MODEM tako da mi je ovo više uvodna priča o onome što ću pisati o modulaciji i demodulaciji za mobilne telefone, kako sve to funkcioniše itd. Ovde nema nikakvog teksta samo video klip, takođe u korisnim linkovima postoji blog post o infracrvenim talasima koji sam radio ove godine tako da možete pogledati i to.


Faradejev kavez, demodulacija radio i televizijskih signala, uvodni video klip u blog postove koji slede uskoro o modemima koji se koriste kod mobilnih telefona.

Korisni linkovi:

Autor: Vladimir Savić
FTN NS,
Diplomirani inženjer Elektrotehnike i Računarstva, 
Magistar znanja - Telekomunikacije (nisam završio)

zilsel-invent (R)
v.savic@zilsel-invent.com

Comments

Popular posts from this blog

Electrolytic capacitors and design rules

Fake VC830L digital multimeter

How to design LM324 Astable Multivibrator